آرامام


رویای خیس

 

میخوام ترجمه آهنگ آرامام از تاتلیس رو بنویسم

 

(خیلی آهنگ قشنگیه)

ترجمه:

 نمی جویم

 من هم انسانم

 عاشقش شدم به دلش ننشستم، رفتم نیامد

گفتم این عشق را نادیده نگیر گوش نکرد

گو اینکه در چشم یار ارزشی نداشتم

حتی بدون گفتن الوداع منو ترک کرد

صدای آب و رنگ گل بود برایم

عشق او در دلم بالاتر از همه چیز بود

گول حرف مردم را خورد، دلم را شکست

من مجنونش بودم ولی نتوانست که لیلای من شود

من هم انسانم، گریه می کنم و می خندم

از دلت از قلبت من را جدا نکن

من هم انسانم، می خندم و می رقصم

از دلت از قلبت من را جدا نکن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,ساعت 20:55 توسط داوود میرزایی| |


Power By: LoxBlog.Com